Annandag jul!

God fortsättning!!

Ja tänk, nu är julen över. Idag har man jobbat, det var
till stor del mest julklappsreturer och byte av storlekar.
Tyvärr så är det väldigt urplockat, men jag hade sån tur
idag, innan jul hade jag sett ett par super mysiga tofflor
till mina kalla fötter men dem tog slut fort och så idag när
jag står där i kassan kommer en kund och lämnar tillbaka
ett par, gissa om jag blev glad.



Undertiden som jag jobbade tog Dick och barnen med mamma
till Mediamark, dem hade kanon priser på tv apparater och min
mamma behövde en ny. Dem var precis färdiga med installering
när jag slutade och då stod dem på parkeringen och väntade på
mej. Det kallar jag timing.
Jag tror bestämt att jag fått en förkylning, i morse när jag vaknade
sved det i halsen och näsan rann. suck!!
Ja just det hoppas ni har fått fina julklappar, det har ialla fall jag fått.
Fler än jag behövde. Av Emelie fick jag en fin kaffemugg med lock
och av barnen fick jag detta fina armband.



Av barnen fick jag dessa fina sov shorts.


Och av Dick fick jag tillhörande linne och en fin tunika.


Bilderna är lånade från Gina tricot.

Nu ska jag ta och hoppa i  mina fina sovkläder och lägga
mej i soffa för att titta på Arn.

Go kväll go kväll!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0