6:e December

Tjingeling!
Här i Ekebylund startade vi dagen med en färd till
Thuns. Hade tänkt inhandla de sista julklapparna.
Hittade lite smått och gott. Linus hittade ett lekbord
där han tyckte om att sitta.



Det fanns även en hel del fint till hemmet, men det var
inte att tänka på, nu var det julklapps dags. Pengarna
liksom bara rullar iväg. Hmmm!
Men titta kostar ju inget.





När vi kom hem hade jag en kissnödig hund och en trött Linus,
så jag hoppade i träningskläderna och gav mej ut på en
promenad. Linus somnade omgående, det är jobbigt att
vara på shopping runda med mamma och pappa.
Tyvärr så vaknade Linus direkt när jag körde in på tomten,
jag som hade tänkt vika tvätt i lungn och ro, nu fick jag
istället hjälp av Linus att vika upp allt igen. Det tog alltså
dubbelt så lång tid. Ett tu tre när jag vände ryggen till
hade han roat sej på annat håll och då såg det ut så här.



Det var dem katalogerna, han tyckte tydligen inte mamma
skulle handla något. Hihihi
Men nu sover lilla bus ungen, så jag ska ta och slå en lite
julklappar.

Ha det så bra!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0