20:e December



Efter det att barnen åkt till skolan och vi andra gjort oss
i ordning, åkte vi en sväng in till stan. Linus växer så det
knakar, han var i stort behov av byxor. Så det var en tur
till Kappahl, hittade direkt en jätte fin mysdress men den
fanns inte i storlek 80 utan den största var förstås 74.


Hittade även den här söta haklappen, som passar perfekt till julafton.
Linus har börjat få sina tänder uppe så nu dregglas det en hel del, så
denna fina haklapp passar perfekt till hans fina jul kläder. Det är ju dumt
att vita skjortan ska bli blöt på en gång....
På eftermiddagen hade Albin tid för klipning, han var så lång hårig, men
klippa sej ville han egentligen inte.



Han blev så fin, men det tyckte han inte själv, han grinade och
grinade, vägrade ta av sej mössan när han kom hem. Ändå hade
han valt frisyr själv. Lilla Linus skulle också behöva klippa sej, hans
hår växer som bara den. Han är 11 månader och jag har klippt
han 4 gånger och frissören en gång.


Punkar frilla....

Nu känner jag att det är dags för mej att lägga mej på
soffan, mina ben är så trött, det liksom pirrar i dem.
Jag körde hårt med benen på löpbandet idag så nu är dem
värda lite vila. Hihihi

Puss och kram!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0