14.e December



Ja i morse trodde jag aldrig Linus skulle vakna, halv tio
hade han fortfarande inte vaknat. Han vaknade strax
efter när vi fick främmande, idag kom mina kära mamma
lediga vänner och deras barn. Linus såg lite fundersam
ut när det vara en massa barn här som lekte med hans
saker, han fick börja med att sätta sej för att äta frukost,
sen fick han leka.







Vi käkade lunch, fikade, pratade och hade trevligt.
Efter tjejerna hade åkt tog jag bilen och åkte i väg för
att träna. Det var så skönt, det har blivit en hel del fikande
de senaste dagarna, och fikandet var inte slut för dagen,
efter vi ätit middag kom min svägerska och hennes sambo.
På med kaffebryggaren igen. Mums!!!!!
Idag kom Emelie hem från skolan med feber, igen, hon är
inte alls pigg, jag sa ju att hon skulle vara hemma och inte
gå för tidigt till skolan, men hon blir ju så stressad över att
komma efter. Ja man kan ju inte klandra henne för att inte
var flitig i skolan.



Nu ska jag lägga mej i soffan och titta på Äntligen hemmas
julspecial.

Bye bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0