Fotboll i regnet.

Idag har det varit fotboll för hela slanten.
Emelie spelade med vaksaklas damlag i Sävja, och Albin
spelade i Ärentuna mot Bälinge.
Jag och Linus åkte med Emelie på match, laget samlades
så långt innan match, så jag passade på att åka till Ikea,
där kunde jag värma en barnmatsburk till Linus. Det skulle
bli en lång dag i vagnen.
I natt blev Linus snorig igen, han är även lite kinkig, nu när
han gick och lag sej kändes han varm. Det är en tand nertill
som nästan spruckit fram. Han är även lite dålig i magen.
Typiskt för tandsprickning.
På väg hem från stan plockade vi upp mamma, hon var sugen
på pizza, så vi tog en pizza kväll tillsammans. Det var mycket
gott. Hon hade inte träffat barnen på länge, hon tyckte Linus
blivit så stor, men tyvärr fick hon inte se honom så mycket
för klockan sex kastade jag honom i säng, han var så trött
där han satt och tittade på oss när vi åt.



Idag var jag in på Järnia för att köpa sk häftgrund, jag har ju en
gammalt skåp som ska målas vitt. Läger upp lite bilder när jag
kommer igång med mitt höstprojekt. Kanske börjar imorgon!
Go kväll go kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0