Åskväder

I morse tog jag och Linus och for hem till Helena och
Melwin, vi var bjudna på lunch. Det serverades sallad,mycket
gott. Linda Och Bianca kom också dit.
Vi pratade om allt mellan himel jord, tiden går fort när man
har roligt. Linus somnade bara en snabbis i bilen på väg dit
så han blev snabbt trött igen, jag lag honom i Melwins säng
och där somnade han, han sov en timme.

          

Idag fick jag besked från babyland att jag skulle få ett nytt chassi
till min vagn, det var på tiden, har hållit på bråkat med Emmaljunga
sen april. Droppen var igår när jag fick ett låne chassi, tio år gammalt
minst, som jag skulle ha i 6 veckor, då fick jag spel. Så nu kommer det
ett chassi ikväll eller imorgon med express service.
Har man köpt en vagn för 8200 kr vill man ju inte gå omkring och ha en
trasig vagn i 6 månader.



Vilket åskväder det blev på eftermiddagen, jag satt och betalade räkningar
på datan så det var bara att avsluta och stänga av. Medans jag satt vid datan
hängde jag upp Linus i dörrposten. Han har inte fattat hur man gör när man
hoppar men han sitter där och snurrar.






Nej nu är det sängdags för liten i familjen.
Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0