25-års kalas

I morse var det en sån fin morgon, jag kastade på mej tränings-
skorna och tog en promenad. det är så skönt att komma ut tidigt,
för då har man hela dagen till att göra annat.
Kl 10 hade Emelie samling i stan, hon hade match elva. Efter matchen
fick hon nyckel för att gå hem till mormor och duscha, det var ingen
ide att åka in och hämta henne efter matchen, kl halv fyra skulle vi
på 25-års kalas. Barnen kusin Patrik fyllde i onsdags.




Här sitter Linus med tårar i ögonen.Mycket nya ansikten: Blyger!

     


Choklad tårtan hade Maggan (på bilden över) bakat, underbart god
för en choklad gris som jag.

Svägerskan bjöd på en mumsig taco buffé, med tårta och kaffe
efteråt. Tyvärr fick min kära make fika själv, hade bråttom till
jobbet.



Halv sju var det dags att bege sej hem, dels var Linus så trött och
sju skulle Patriks kompisar komma för att festa. Emelie hade fullt sjå
att hålla liten vaken i bilen, men nu har han fått välling och nannat
kudden.
Till något helt annat. Isadora har kommit ut med ett nytt nagellack,
nagellacket ska målas med två färger och dem målar man på varanndra.
Efter 30 sek spricker det översta lagret. Coolt Va!
Nu har jag lyckats få tag på dem två färger jag ville ha, dem är typ slut
överallt. Så nu har vi tjejer i familjen målat våra naglar.



Nu ska jag plocka fram lördagsgodis, vi ska kolla på filmen Bröllops-
fotografen.
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0