1:a Augusti

Var har den här sommaren tagit vägen, det är redan fösta
augusti. Idag fyller min kära lillebror år.
Grattis Grattis.
Vilken dag det här har varit, bara en massa tok.
Det började med att Albin kom hem från sin kompis som han
sovit hos, han hade fått hela ansiktet fyllt av svinkoppor, igen.
Så det var bara och ringa när akuten och beställa tid. Han fick
en pencillin kur att äta 10 dagar.
Dick hann inte mer än hem och sätta igång med att lasera trallen,
och jag stod i köket och lagade mat, då Linnéas kompis kom farande
och skrek skynda skynda Linnéa har rammlat på cykeln och har gjort
jätte illa sig.
Dick var precis på väg att sätta sej på cykeln när Linnéa kom cyklade
med t-shirten instoppad i munnen. Det första jag tänkte var att hon
slagit i munnen, men som tur var hade hon klarat ansiktet.
Hon har slagit upp vänstra sidan, axeln, under armhålan, foten. under
armen och armbåge men det värsta var nog sidan av magen, alldeles
uppsvullen och skrapad, hon hade även tre jack som kanske måste sys.
Dick och hon är på barn akuten nu. Min lilla tjej!!!
Ja emellan alla läkar besök så har lill vovven hunnit varit ute och
rullat sej i nå skit, så han åkte in i duschen, dumma äckliga hund.



När jag satt och fönade Tintin torr satt Linus på sin filt och funderade
på vad jag höll på med.



Nu fick jag precis sms från Dick att läkaren var hos hennen och skulle ta
några prover och tvätta rent. Hon har tydligen ont i magen så dem ska
kolla så hon inte fått några skador på några inre organ.
Skulle gärna vara hos henne nu!
Nej nu måste jag sluta, ska väl gå ut och plocka undan färgburkar och
penslar efter min man.
Bye bye!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0