Påskdagen

Idag när jag var på gymet träffade jag min jobbarkompis Ellen,
det var så kul att se henne. Hon är alltid så glad.
Hemma hade allting gått så bra, Emelie är så duktig med Linus.
Mitt på dagen kom min svägerska med familj på en fika, man
bara fikar och äter. Men det är ju faktikst påsk.....
Linnéa tyckte det var vår så hon ville ut och provcykla, hon cyklade
och vi andra tog en promenad i solen. Det var inte lika skönt ute som
igår.
Emelie har nu varit utan Isak en HEL vecka, idag så kommer han hem.
Jag tror han var hemma en timme, sen var han här. Den kärleken....
Nu har Linnéa, Albin och jag spelat Den försvunna diamanten. Jag bara
förlorar. Hmmmmmmmmmm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0