Påskafton

Efter en sen frukost så gick jag, Emelie och Linnéa en promenad
med Linus i vårsolen. Jätte varmt och skönt.
Vi stannade till på Ica för att jag skulle köpa ett påskägg till min
kära man. (Det blev ett stort ett)




Dick och Albin tog bilen in till stan för att köpa en påskpresent till mej.
Jag har alltid velat ha en kombinerad kaffe och latte, capussino maskin.
Gissa vad jag fick!!!!!!!!!!!
Mitt på dagen kom min kära mamma ut för att äta påskmiddag med oss.
Vi fikade och satt en stund i solen.
Linus sov ute i sin vagn i 4 timmar.
När jag lagade maten passade mamma på att mysa med Linus.



Linnéa och Albin målade fina påskägg.

                                


Medans vi åt låg Linus åter ute och sov i vagnen.
När han vaknade var han så gosig.




Nu har vi precis kollat klart på Millenium och mamma har sprungit till
bussen.
Barnen har nu lagt sej och jag tänker göra lika så......
Natt natt



Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Linda! Nu har jag äntligen hittat hit! Vad fin Linus är - ja de är de naturligtvis allihopa! Vi ses säkert på gymmet nästa vecka. Kommer nog köra lite förmiddagar då. Ha det bra tills dess!

Kram / Ellen

2010-04-04 @ 13:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0