Mag ont

Nu har det gått 8 dagar sedan Linus bajsade...
Natten var lugn och Linus sov fridfullt.
Vi började då dagen med att åka till Ica Maxi väl
framme inser jag att jag glömmt min plånbok hemma.Suck!!!
Det var bara att vända och åka hem igen.
När vi handlat klart var det dags för liten att äta, vi stannade
därför till hemma hos min svägerska på lite kaffe.
Linus åt och skrek om vart annat, sen somnade han.
Faster tyckte så synd om honom!
Han sov lungt i 3 timmar, då han vaknade fyllde jag badkaret
och bad Linnéa hoppa i med Linus ihopp om att lite värme skulle göra susen.

r />


Nu fick ni titta på sne, jag min klant filmade mina godingar på fel håll.
När dem suttit där en stund fick dem sällskap i badet.



Linus njöt och tyckte det var skönt!



Efter badet var det dags för mat och där här gången var det lungt i magen,
han somnade direkt.
Jag passade på att grädda våfflor, det blev lyxvarianten idag, med räkor,
creme fraiche, lök och löjrom. Det är ju påsk....
Emelie tog bussen in till stan för att träna(trodde hon) på bussen får hon veta
att tränarna tycker hon ska stå över träning och vila sina knän, för att kunna
spela match med damlaget på måndag. Det var bara att åka hem igen.
Det är inte bara jag som åker fram och tillbaka till stan. HI HI
Klockan har nu blivit halv åtta och det är dags att natta liten.
När barnen gått och lagt sej så ska jag och Dick mysa med lite ost och kex....
Glad Påsk!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0