Jippi!!!!!!!!

Idag var det dags för Linus att väga sej på bvc, eftersom han
hade gått ner i vikt sist vi var och vägde. Den här gången hade
han gått upp 60g på en vecka, han hade växt 1cm.
Inte inte bra!!!!!!!
Problemet är ju att han inte bajsar, det blir en ond cirkel.
På bvc ringde dem till barnspec och råd frågade, dem tyckte
att jag skulle köpa ersättning mot förstoppning på apoteket.
Det skulle han få en gång per dag.
Men jag hann åka till apoteket, jag fick för mej att jag skulle prova
att ta tempen på honom, och då kom det. Det var inte lite vill jag lova....
Nu är det bara hoppas att det ena ger det andra, att han börjar äta mer
och går upp i vikt..
Efter vägningen var vi till Bälinge på mamma träff. Linda hade gjort god
pasta sallad.
Barnen for runt på golvet, Linus som är 3 månader yngre satt och tittade på.
Han har fullt upp med att suga på sin tumme.Hmmm!!!




I kväll har jag bakat det sista inför dopet, Linnéa och Albin var så snälla och rullade
drömmar medans jag ammade Linus.
Imorgon är det ju sista april och barnen tjatar om att åka in och titta på forsränningen.
så vi får se vad det blir för väder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0