Äntligen fredag

Nu var det fredag, skönt. Den här helgen ska vi inte göra ett
skit, bara vara. Underbart!!!
Igår testade jag och gick min favorit promenad, har inte kunnat gått
där i vinter eftersom dem inte plogar hela rundan. Den är 8 km.
Det är så skönt att gå där, Tintin kan gå lös.
Linus vaknade dock efter halva rundan, tror han tyckte det guppade
för mycket när jag älgade på med vagnen. Tintin var ganska trött när
vi kom hem, han har ju inte heller gått så långt på hela vintern, men
nu ska det bli ändring på det.
Idag har jag gått och små plockat på förmiddagen, lagat iordning
middagen till ikväll, så vi slipper stressa med maten i kväll.
När Emelie kommer hem från skolan ska jag och Dick åka in och
träna, då får Emelie och Linnéa hjälpas åt med lillebror.



När vi tränat klart är det bara till att äta snabbt för att vi ska
hinna skjusa in Emelie på träning kl halv sex.
Albin ska också träna men han åker dit med sin kompis, efter träningen
ska dem gå på disco. Tänk att min lilla Albin blivit så stor!
Han hade fullt upp med att packa kläder och hårvax och lukta gott. Ha Ha



Discokungen.

Undertiden Emelie tränar ska vi fara runt och kolla priser på grillar, snart är
det ju dax för årets första grillning. Mums!!!!!!!
Nu ska jag gå ner och fixa lite fredags fika, snart kommer lill Hulda hem från
skolan.
Jag ska nog passa på och göra en latte i min fina kaffe maskin , synd bara
att det blåser så kallt idag så det är inte nå skönt att sitta ute, Linus tycker visst
det är skönt ute han har sovit i tre timmar nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0