Töväder


I morse när klockan ringde 4.40 var jag utvilad, gick och lag mig 20.15. Körde slut på energin igår, var på Friskis och gymmade 30 min sen tog jag ett intensivpass på det. Åkte hem och duschade , tände brasan, drack kaffe och tittade på en Bond film. På eftermiddagen spelade Linnea match, var i valet och kvalet om jag skulle titta, då dem små liven Linus och Alwa blir ledsna och vill åka med mig hem, men  jag valde att titta. Det blev stor vinst 11-2.
Tog ett snabbt farväl av barnen och åkte till spåret och körde en mil, det var inte mycket till fäste, men åka skulle jag, så det blev till att staka mycket 💪🏽💪🏽💪🏽Blir så less, nu ska det töas och slaskas. Imorgon kommer pappa och lägger på klister så jag kan åka igen.

På rasten idag for jag runt i affärer, var lite sugen att shoppa, men visakortet låg hemma😡 det blev billigt, men jag hängde undan 😊👍
Efter jobbet stressade jag hem, bytte om.


Hämtade Albin och åkte till Gränby, han hade sett kläder på Jack and Jones, som han bara måste ha 😂

Ikväll kom mina godingar hem, men åker om ett par dagar igen. Vi skulle mysa ikväll och läsa bok men Alwa somnade i soffan innan jag hann reagera 💖

Jag har myst ner mig i soffan , zippandes på ett glas rött, tittandes på Idrottsgalan. 

Kramiz ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0