Laddar 💪🏽

Försöker ladda och samla kraft inför kvällens intensivpass. 😅
Men blir mest trött 😂, syrsorna spelar, vattnet porlar, rogivande 😊

Premiär på öppna fsk

Idag var öppna fsk öppen igen efter sommaren, vi kommer nog inte besöka den så ofta nu när Alwa börjat dagis, men idag var dem lediga och ville åka ner en stund. Jag fick snällt slita mig från solstolen och göra mig i ordning.

Vi åt mellis, sjöng och barnen lekte. Albin kom förbi när skolan slutade och vi åkte hem. Sakta gick det, bil helvetet är trasig, måste byta bromsbeläggen, alltid är det nått skit😬

Nu när vi kom hem kastade jag på mig bikini, ut i solen, barnen hoppade i poolen, underbart ☀️☀️

Ska ladda med lite middag snart och åka och träna.

Ha det gott 💖

Våga vägra hösten 😊

Än är det sommar här hos oss💕
PW, frukost i solen och morgon dopp.
Underbara sommartid ☀️☀️☀️❤️❤️❤️

Baka baka kaka

Idag blev det hämt mat, hade ingen lust att laga mat, en god kycklingsallad.
Efter maten lovade jag Linus och Alwa att baka nått gott tills Linnéa skulle komma hem från Sälen.

Det blev ett nytt recept, sockerbullekladdkaka 😋 undertiden kakan var i ugnen lag jag mig ute i soffan i kvällssolen.

Linnéa kom precis när kakan var klar. Vi fikade ute, innan det var dags att lägga små fisarna.

När barnen var lagda och sagan läst, var det lilla vovvens tur att få lite uppmärksamhet, en kvällspromenad.

Nu har jag rivit ingefära och gjort te, mycket nyttigt, kände att jag behövde lite värmande  i min kalla kropp😩

Kramen

Kanske sista doppet😢

Det gäller att passa på, kanske sista doppet för min del detta år. Det är skönt i vattnet, men vinden är inte så skön att komma upp till 😬

Men det bekommer inte dessa små bad djur.

Brrr tycker jag 😱😱

Sköna söndag

Dem mindre barnen var ut och bada. Det är 28 grader i poolen.

Nu försvann dem upp på sina rum, Albin sitter vid datan, förstås 😬
Jag ligger och drar åt mig dem sista solstrålarna och njuter av tystnaden.

Ha en skön söndag 💕

Kopplar av

Frukost ute i solen, snart är det slut på dessa sköna stunder 💖

Seg lördagskväll 😴

Sitter uppkrupen i fåtöljen, fryser, trött och allmänt hängig , tröst äter lite glass, då blir nog allt bra 😱
Lite sömn kanske gör susen. Imorgon hoppas jag på sol och bad. Kanske tänds grillen. Imorgon kommer Linnéa hem, hon har varit i Sälen på träningsläger med innebandylaget. Tyvärr har hon tydligen blivit jätte förkyld, så typiskt. Hon som brinner för sin träning. ❤️

Vackert citat 💕

Tidig morgon 😖

Fem i morse satt jag mig på cykeln till jobbet, var ganska ensam längs vägen.
Har nu jobbat och slitit i tio timmar. Mötes av en strålande sol när jag slutade 😎
Kom bara hem och vände, ska nu in och shoppa lite tapeter jag sett till köket,

Glasögon ormarna 😊😂

Skymning

Det skymmer ute, jag har tänt lite ljus, lite mysigt måste man ha det när man kryper ner under filten med ont i magen😢😢

Snart blir det sängen för mig, imorgon bär det av till jobbet på cykel kl 05😁😁

Kram 🌷

Goo morgon ☀️

Njuter av mitt morgonkaffe i solen efter en lång PW. Nu ska jag städa och sen bär det av i motvinden på cykel till jobbet.

Trevlig fredag önskar jag er 💝

Spökar

Det måste fan spöka här hemma. Saker försvinner men det är fasen INGEN som tagit nått. Jag blir lite smått GALEN😡

God natt

Regnskur

När jobbdagen  var över och jag skulle cykla hem var det alldeles blött ute, jag hade tur och klarade mig från det värsta regnet.

Nu har även min snygga lilla pojke mannekängat i sina nya kläder. Det är så roligt att köpa kläder till dem, dem är så tacksamma 💗

Nu har jag krupit upp i min fåtölj under en filt. Lite lagom trött.

Kramen 💓💕💓💕

Skön stund i solen

Efter en timmes PW njuter jag nu av frukost på altanen. Ska snart trampa in till Friskis och gymma och sen vidare till jobbet.

Kram

Kaos

Vilket kaos, i huvudet och runt omkring mig. Dagen börjar med att mobilen totalt dör. Flänger in till stan, har bestämt för att tapetsera och måla om hemma, åker till Beijer bland annat, tar en sväng till HM och köper lite nya kläder till dem små. Klockan tolv skulle jag till en kompis som öppnat egen skönhetssalong , stannar på bolaget och köper med mig bubbel, åker dit, hon möter mig i dörren och säger att hon smsat mig att hon fått en kund... Och jag har ju ingen mobil. Jaha tänkte jag vad gör jag nu, hade en timme tills jag skulle göra cellprov ( mindre kul) vem vill ta en kopp kaffe med mig tro, jag åker till mamma och tar en kopp och visar henne kläderna, hon säger men det är ju olika storlekar på Alwas byxor, fan jag har tagit fel på det ena paret, med 40 min till godo innan läkarbesök flänger jag iväg till HM igen och sen vidare till samaritern, med tio minuter kvar ska jag betala parkering, automaten är urfunktion med kort, jag har inga kontanter och ingen mobil så jag kan felanmälan😡😡 som tur är kommer en snäll kille och jag får låna mobil och ringa, springer in för cellprov och tar blodtryck, lite högt,  ha ha inte så konstigt som jag flängt. Hem hämtar barn som provar kläder, ALLT var för litet, in med ungarna i bilen och in till HM, prova och byta kläder. Hem steka pannkakor, Linnea ska på match, skriva matlista, Alwa ropar från toan så jag springer dit, nån har spillt vatten på golvet, jag halkar och åker rejält i backen och glider rätt in i toastolen,  fixade  nya mobilen och sen åkte jag och storhandlade.

Var hemma vid 21 och då åt jag lite kvarg och lag mig på
soffan. Vilken skit dag 😖😖

Vilken jävla dag 😡

Ska berätta mer sen, det började med att mobilen dog, så har ni smsat så har jag inte fått dem, smsa igen, har nu ny fungerande mobil👍🏽
Återkommer om resten av skit dagen senare, nu måste jag storhandla.

Bye bye

Gå din egen väg

Jaha då var hon borta igen, var tog dem här veckorna vägen😢 I miss you Emelie ❤️❤️

Men hon gör helt rätt, man lever bara en gång, så gå den väg som gör dig lycklig.
Är så stolt. Det är många som är fega och inte vågar följa sitt hjärta. Kasta inte bort livet.

😢😢

En tung dag, inte bra alls, inte ens träningen kunde få upp humöret😢

Sjukling nr 2

I morse vaknade Linus med feber, har bara väntat på det. Skjutsade dem andra barnen till skola och dagis, Linus satt snällt hemma i soffan undertiden jag skjutsade och tog en PW. Han hade Emelie hemma som sov.

När jag kom tillbaka åt vi frukost i solen, när jag skulle hämta Alwa följde han med och satt kvar i bilen. Vi stannade vid Ica och köpte glass och barnen fick en varsin tidning.

Alwa kastade sig i poolen när vi fikat. Nu har jag precis ätit lite lunch, ska hämta ungdomarna snart, sen åker jag och tränar. Ikväll blir det tacomys, imorgon åker Emelie hem😢 en sista myskväll 💗

😎😎😎

Idag igen

Skiner solen och mamma kom på hojen.
Vi njuter av sensommaren ☀️☀️❤️

Ikväll tänds grillen igen, Yammi 💗

😎☀️😎☀️

God morgon 💗

Slut för idag ...

Nej nu ger jag upp, trött var förnamnet😴😴😴

❤️ natti ❤️

Varvar ner

Efter en sjukt jobbig löprunda, har jag nu duschat och fixat inför middagen.

Nu varvar jag ner med lilla mamma i kvällssolen ☀️🍷

Gäller att krama ur det sista av sommaren 😊☀️❤️

Skål 🍷💋

Eftermiddags mys

Efter Albins träningsmatch mot Alundas damlag skyndade vi oss hem till våran playa, först lämnade vi förstås av Mia och dotter som åkt med mig till matchen.
När vi kom hem hade mamma precis anlänt på cykeln. Vi var snabba att kasta oss i poolen.

Vi blev lite kaffe sugna, mamma tog cykeln till Ica och köpte lite gott💗

Nu får mamma passa barn, jag ska ut och springa, sen tänker vi grilla och dricka lite gott.

Kram

Böljan blå ☀️

Fick några timmar för mig själv på förmiddagen vid poolen. Slumrade till på luftmadrassen, välbehövligt så lite sömn som jag får på nätterna 😁 solen tog bra i vattnet 😊

Vid halv ett åkte träningskläder på och jag trampade in mot jobbet.
Nu tänker jag gå och lägga mig och hoppas på att få några timmars sömn.
I morgon ska jag åka med Albin på match i innebandy.

God natt sov gott 💗

Stationen

❤️❤️

På G

Nu är vi på väg i Emelies vrålåk👍😂

Torsdag = städdag

For runt i huset  som en tornado med trasa och dammsugare, för att kunna slappa i solen. Nu är det ny städat, jag känner mig nöjd.

Ser ut som det blir ännu en toppen dag, härligt. Hoppas kvällen blir skön, ikväll blir det mys på stationen.

❤️☀️❤️☀️

Njuter ☀️❤️

Njuter av god frukost i skuggan, hinner sola några timmar innan det är dags att cykla till jobbet. ☀️☀️
Imorgon är jag ledig, då ska jag och Emelie ta en sväng på stationen med några vänner. Vill mysa lite extra med henne nu innan hon åker hem igen. 💞

💗💗💗

Sjukling 😢

Barnen var snabba i poolen när dem kom hem idag, jösses vad hett det varit idag. Jag satt mig faktiskt i skuggan en stund.

Mot kvällningen när jag höll på laga mat såg Alwa så hängig ut och frös, jodå lill tösen hade fått feber 39,7. Hon åt inte mycjet till middag, satt sig i Emelies knä i soffan och drack välling och somnade.

Nu har jag nästan precis kommit hem efter att ha tränat och storhandlat, sitter nu och äter nybakade scones. Hade lovat barnen det innan jag åkte. Man håller vad man lovat, trots att klockan är mycket 😊

Sov sött 💞

Skolstart

Allt gick smärtfritt första skoldagen, alla var glada och klara i tid.
Jag tog en promenad, när jag kom hem hade Emelie vaknat. Nu njuter vi i solen, idag är det hett. 😅

Kram 💞

Mörkret faller

Och jag är ledig imorgon ☀️❤️

Augusti levererar☀️☀️☀️☀️

Barnen hämtades på dagis efter lunch, även idag fick vi trevligt besök av Mia och hennes dotter.

När dem åkt hem bytte jag om och sprang 8 km och körde sen lite styrka hemma på altanen.

Efter duschning, godnattsaga, och läggning, gjorde jag en smarrig räksallad och njöt i kvällssolen.  Sen kom Albin ut och ville ha spö i kubb. Emelie var med och stöttade mig.

Vill inte att sommaren ska ta slut 😢❤️

Vet precis...

Var jag ska tillbringa dagen ☀️☀️☀️❤️

Kräftpremiär

Molnen blåste bort, jag lag mig på luftmadrassen och njöt, mina små grodmän snorklade.😂

Sen kom mamma cyklande och min vän Mia dök förbi med sin dotter Inez. Barnen lekte och hade roligt, vi mammor drack islatte och pratade skit😊

Innan det var dags att duka fram kräftor, zippade mamma och jag på ett glas rosé i kvällssolen. När Emelie som slutade jobba 18.30 kom hem, dukade vi fram lite gott. Gjorde pizza till dem som inte ville ha kräftor.

Det blev lite kyligt så när vi ätit klart dukade vi in i uterummet och tände ljus.

Kramen 💗

Härliga sommar ☀️

Hade bestämt att hoppa över morgon PW men när jag kommer ner för att göra frukost hade Alwa somnat i soffan och Linus tittade på film, så då gick jag iallafall 😂☀️
Det var inte ett moln på himlen då, men nu kommer det mer och mer. Hoppas dem blåser bort.
Nu har vi njutit av frukosten ute på altanen, älskar dessa soliga morgonstunder.

God morgon ☀️

Ligger här i sängen och kan inte bestämma om jag ska gå en promenad eller inte. Är såå trött, vaknade i natt och hörde poolpumpen låta illa, for ut i mörkret halv  fyra näst in till naken 😂 Inser att vatten nivån sjunkit för mycket, väldigt konstigt. Tar mig in under pooldäcket för att stänga av, sen får jag dra fram slangen och fylla på vatten. Somnade igen vid halv fem och kl sex tyckte Alwa det var morgon. 😁😁
Tror jag skiter i att gå, blir en skön frukost i solen istället. Blir spännande att komma ut och se om vattennivån sjunkit igen, det får inte vara läkage någonstans.
Idag kommer mamma och badar med oss och ikväll tänkte vi äta lite kräftor tillsammans. Det är bara en vecka kvar tills Emelie flyttar hem till sig igen😢❤️

Ha en bra dag ☀️☀️

För det är jag värd

Har nu jobbat i två dagar, tog emot i det fina vädret ☀️

Gissa om det var kallt när jag cyklade till jobbet fem i morse. Brrr fick ha vantar på mig. Desto varmare var det när jag cyklade hem, skönt, men jösses vilken motvind 😅😅
Nu sitter jag på altan och njuter av ett kallt glas rosé.

Trevlig lördag 💞

Kompismys

Hämtade barnen efter lunch idag, är van att ha dem hemma, det blir tomt, sen vill jag passa på att njuta av sommaren. Alwa kröp upp hos mig i solstolen och somnade på fem sekunder.

Så trött efter dagis.

När vi varit hemma en liten stund  fick vi främmande, en barndomskompis till mig med sin son, som är jämngammal med Linus.

Vi fikade, badade och pratade, helt plötsligt var det dags satt fixa middag.
Timmarna bara försvann.

Nu tänker jag snart bädda ner mig, imorgon är det dags att cykla till jobbet igen😢

Sov sött 💋

Har det ganska bra i ☀️☀️☀️

Dem små till dagis, skyndade på en PW heM och åt frukost i solen med tjejerna, och nu gör jag mest ingenting😊☀️☀️

Njuter 💗☀️

Trevlig kväll 💞

En mysig kväll med Åsa, god mat

Och dryck

Natti natti💤

Buss

Hör och häpna, jag står och väntar på bussen 😂😂

Lite häng i solen

Efter att ha lämnat barn åkte jag och pantade burkar, sen en PW. När jag kom hem hade Linnea plockat ur och i diskmaskinen, så det blev en frukost i solen.

Skyndade in och städade huset, vek och hängde tvätt, stack ut och sprang 8 km.

Sen har har jag latat mig i solen. ☀️☀️

Alldeles tyst och stilla här hemma. Nu ska barn hämtas och jag göra mig iordning för kvällen med Åsa.

Kram 💞

Skansen 🐵🐒

Det var förväntans fulla barn som köade in på Skansen, sen lästes kartan ordentligt 😂 Alwa var besviken över att djuren med långa halsar inte fanns på Skansen. 😊

Första stoppet var in på akvariumet, jag stannade utanför, ormar är inte min grej. Linus tyckte det var lite läskigt med Lemurerna som hoppade över huvudet på honom.

Vi hade mormor med oss till barnens glädje💗 Albin och Linnéa fick vi inte med oss. 😊
Man får gå mycket, Alwa var duktig och kämpade på, blev buren ibland, första sommaren utan vagn.

Vi hade ett perfekt väder, varmt men inte stekande sol, det kom lite regn, men då var vi på G hem.

Efter vi ätit lite lunch, besökte vi lilla Skansen, både lek och djur att klappa.

Vi stannade till och tittade lite på repetionen av allsång på Skansen.

Vi avslutade dagen på det lilla tivolit dem hade.

Dem var så nöjda, Alwa åkte omkring hela tiden med ett leende på läpparna💞

Fina barn ❤️❤️

Påvägen hem stannade vi tog med sushi hem, det är så gott, men tyvärr blir det lite dyrt när alla vill ha 😁😂
Efter maten bytte jag om till träningskläder, skjutsade Albin till innenandyträning, sen åkte jag till Friskis, tränade, duschade och sen direkt till Maxi för att handla.

Brukar handla onsdagar med imorgon ska jag träffa Åsa, om det är fint blir det ett glas vin på stationen.

Natti natti 🌸

Mot Stockholm

Trött tjej, upp tidigt ❤️

Det tar sig 😂

Äntligen är solen här och jag har lyckats få lite färg på kroppen. ☀️☀️☀️☀️

Blåbärspaj

Efter frukosten bakade jag en paj av skörden igår. Mamma kom rullande på sin cykel, och fick smaka fika.
Även idag fick ungarna i henne i poolen, flera gånger.

Det är inte lätt att ligga och sola på luftmadrassen när dem små skit ungarna  är i badar. Linnéa försöker. 😂😂

Ännu en underbar dag har vi haft idag☀️

Nu har vi precis ätit middag, tonåringarna ska iväg och träna i värmen, jag också för den delen 😊 Imorgon åker vi till Skansen, vädret skulle bli lite sämre, sen skulle det bli kanon igen på onsdag, då kanske det blir ett glas med bästa Åsa på stationen.

Ännu en skön dag☀️

Dagen har jag tillbringat ute i solen från kl nio till nu kl 21, njuter av ett kallt glas rosé, och en vecka semester till 💗

Idag var en väldigt varm dag, vi blev så sugna på glass, mamman kvistade iväg till affären 😊

Idag åt vi tidigt, Linnéa hade fotbollsmatch, innan match start deltog jag i Spring för kärlek kl 18, till minne av hon som blev mördad. Emelie stack också iväg, hon sprang upp till IP där matchen spelades.

Linnéa fick skavsår, schysst att få åka snålskjuts på syrran.😊
När vi ändå var uppe vid skogen, blev det blåbärsplockning, gott med paj imorgon. Jäkla så mycket mygg 😁

Underbara morgon ☀️💗

Lite smått och gott 😊

I morse åkte jag och Emelie och dem små till min pappa, min bror var också där. Vi skulle tillsammans gå igenom alla saker efter farmor. Emelie fick ihop en kartong och jag några stycken. Så nu måste jag möblera om i skåpen hemma 😁

Alwa ramlade och slog upp arm och knän, så hon ledsnade och gick in lag sig efter vi grillat lite korv till lunch, och somnade. Jag funderade var hon tagit vägen.
När vi kom hem igen drog jag på mig träningskläder och sprang 8 km innan jag gjorde middag.

Nu har Emelie och jag precis gått en runda med vovven. En väldigt vacker kväll.

Kram 💗

Tar på krafterna

Både dagis och solen tar på krafterna, Alwa var så trött på eftermiddagen.

I väntan på att maten skulle bli klar, njöt vi av sommaren, hade gärna kunnat få vara lite varmare på kvällarna.

Efter en dag i solen är jag sååå trött.

Natti 💤💤💤💤

Njuter av sommaren ☀️

Men det finns alltid tid att röra på sig, efter att ha lämnat barnen drog jag iväg på en timmes promenad. När jag kom hem hade Linnea och Emelie kokat ägg, det blev frukost i solen innan jag lag mig på luftmadrassen. När jag låg där kom mamma på cykeln, för att mysa med oss i solen. Vi åkte iväg och hämtade barnen.

Barnen fick ner en varm mormor i poolen.

Jag har verkligen lyckats pricka in rätt semester vecka. ☀️☀️☀️☀️

Snart är det dags att förbereda middag, ikväll tänds grillen.

Trevlig fredag 💗

Chillar på altanen 💗

Vid halv fem tvingade jag mig ur solstolen, barnen var både hungriga och trötta efter dagis.

När vi ätit middag lag jag mig i skuggan på altanen en stund innan det var dags för ett pass på Friskis 😅

Nu ligger jag här i soffan igen och varvar ner och äter lite kvarg, fyller på med vätska också, det behövs efter ett svettigt pass.

Kram på er 💗

😎😎😎

Lämnade barnen kl 9, gick en timmes promenad i solen, åt frukost och då hade det blivit mulet. Jag kastade ut kuddar och filtar och städade , när jag var klar var det blå himmel igen.

Helt ensam lag jag mig vid poolen, alldeles tyst. Flöt runt på luftmadrassen tills solen gick i moln. Passade då på att fixa nytt lack på naglarna.

Nu är det klarblå himel igen och jag har intagit ryggläge i solstolen, men nu är det fullrulle i poolen, barnen är hämtade.

💗💗💗

Dags att säga god natt

Efter en härlig kväll med Henna  ligger jag nu i sängen, dagis i morgon igen. Det går jätte bra för Alwa, var själv redan andra dagen och åt lunch 😊💞 I morgon blir det nog mellis också 😊 Beror lite på vädret.

Natti natti 💞

Dag nr 2

I morse var Linus med till dagis, jag stannade i 30 min sen lämnade jag dem, jag tog en timmes PW i strålande sol.

När jag kom hem blev det frukost på altanen i tystnaden, tänk vilken konstig känsla att inte ha några barn hemma.

Eftersom solen sken och det var kanon väder hämtade jag hem dem kl tolv. Linus och Alwa hoppade snabbt i poolen.

Jag dukade fram lite gott till mellis.

Nu jag jag precis plågat mig i 8 km, nu ska jag duscha, snart kommer Henna på lite semester mys.💗

Dagis premiär 💞

I morse tog jag och Alwa cykeln till dagis kl nio. Linus låg kvar hemma och sov.

Det var inte många barn på dagis idag, det blev en mjukstart. Vi var där i två timmar. Alwa gungade och hade vattenlek.

När vi kom hem hade Linus vaknat, Linnea var på väg till bussen och Emelie åkte till jobbet, Albin sov förstås 😂
Linus vilke åka till en kompis så jag skjutsade dit honom, Alwa och jag fick en mysig egen stund vid poolen.

Åh vad jag kommer och sakna att ha denna lilla höna hemma på dagarna 💞

Alwa somnade en stund i solen, jag lag mig på luftmadrassen. Härlig dag.
Nu är det dags att åka hämta hem Linus, laga mat och ikväll så ska jag köra järnet på Friskis.

Sena vanor 😊

Jösses så sent allt blev idag, Alwa väckte mig strax efter åtta, lag sig bredvid mig i sängen och tittade på film. Vid tio gick vi ner, jag tog på träningskläder, gjorde frukost till henne och Linus, som då ännu inte vaknat, gav  Alwa frukost vid tvn, sa att Linus kommer nog snart. Jag gick ut i 45 min, när jag kommer hem satt Linnéa i soffan med Alwa, men ingen Linus. När klockan var 11.20 fick jag gå upp och väcka honom. Vilken sömntuta😊😂
Klockan var närmare 12.30 när vi fått undan all frukost, bäddat osv.
Det mulnade på och regnet kom, jag små plockade, barnen dansade järnet i Linus rum, så Albin blev tokig nere i sitt rum 😂😂

Jag har shoppat två nya klänningar idag, kan ju låtsats att det är en varm sommar😊☀️

Mot kvällningen sken det upp, jag drog på löparskorna, barnen var inte sena att hoppa i poolen. Det var lite lockande att hoppa i när jag kom hem😊

Men jag valde duschen, barnen var hungriga, jag brassade på hamburgare, sen kastade jag barnen i badkaret, imorgon är det inskolning för Alwa, så jag försökte få dem i säng tidigt. Alwa somnade faktiskt direkt. Hon längtar så till imorgon. Linus får vara ledig och ligga hemma och sova. Imorgon är det nog bara en timme. Sen hoppas jag på en fin dag så vi får mysa i poolen.☀️☀️

Nu har jag hällt upp ett stort glas vatten och  tagit ryggläge i soffan framför en Beck film.

Kramiz 💗

Underbar dag i solen ☀️

Vilken toppen dag, första semester dagen blev. Henna kom vid tre, vi solade och tog ett glas vid poolen.

Det blev lite kyligt efter vi grillat, så desserten åt vi i uterummet. Det mousserande jag köpt var super gott till pajen.

När mörkret kom krypandes, tände vi lite ljus.

Nu säger jag natti natti💤💤💤💤

☀️❤️☀️❤️☀️

Härlig morgon PW, nu blir det poolhäng. Snart kommer fina Henna, bubbel ligger på kylning🍸

Trevlig lördag ☀️☀️☀️

Grattis kära bror ❤️

Tänk jag minns det som igår, när telefonen ringer hos min dagmamma Birgit. Jag står på stolen vid bänken och pratar med pappa som talar om att jag fått en lillebror. Vilken lycka ❤️ Jag hade sagt hela tiden att får jag en lillebror så skulle jag kasta honom i soptunnan. Än har han klarat sig, men man vet aldrig vad som händer om han inte sköter sig😊