Smärtfritt😊

Idag gick det kanon att shoppa med Albin och Linnéa. 👍
Vi började med en tur till Lager 157, där shoppade även jag , en klänning 😊


Hittade även kläder till Linus. Sen for vi vidare, till Bolandscity.


Det blev till att vänta och vänta, det provades och provades. Lite ovant att hela tiden vistas utanför 😂😂


Innan vi åkte hem, köpte vi gofika, så vi kunde fika med mamma och barnen, även min bror med  dotter dök förbi.


Min snälla bror hjälpte mig att laga två punkteringar på syskonvagnen som jag ska lägga ut på blocket. Vi var lite smått blöta efter en tur till macken för att pumpa i luft. 😬
När jag skjutsade Linnéa till samling inför fotbollsmatchen, vräkte det ner, hon var lagom blöt när hon kom hem, alldeles blå om läpparna. När hon kom satt vi oss och åt middag, taco mys.


Efter maten visade Alwa hur en iPhone fungerar för sin mormor 😂😂



Nu har hon duschat och mannekängar lite för oss💕


Min fina tjej 💗


Nu har jag läst bok, lagt dem små och  dukat fram lite mys till mig och mamma.


Nu tar vi kväll 😊


Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0