Go kväll

Ja då slog jag ner rumpan i soffan, som vanligt inte tidigare än nio.
På förmiddagen var jag och Alwa till Pernilla och fikade. Åkte hem när Alwa skulle sova, när hon sov städade och tvättade jag. Hann även göra matlista.
På eftermiddagen kom grannen in på en fika, tiden sprang iväg och helt plötsligt var det dags att hämta barn. 
Idag körde fotbollsträningarna igång för Linnea, det blev middag tidigt. 


Ärtsoppa och pannkaka, puh.....
Det blir några pannkakor att steka, inte min favorit rätt att laga.
När allt var i sin ordning, åkte jag och tränade och sen avslutade jag med veckohandlingen. Albin fick agera barnvakt😊
Nu är allt in plockat och jag kan stoppa lite kvällsmål i magen.


Sen blir det sängen, hoppas på att kunna somna, har ett stort och tungt oros moln i huvudet, känner mig sååå maktlös😢 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0