Skit

Skit var rätta ordet, den trevliga kväll vi hade igår slutade mindre trevligt.
När jag kom hem åkte jag på matförgiftning/ magsjuka. Blev helt däckad. Inatt började även Linus spy( hoppas det är pga att han varit lite förstoppad)
Snälla Emelie gick upp och hjälpte mej ta hand om Linus när jag på skakiga ben, helt kallsvettig med svartnande ögon försökte sanera hans säng. Det blev väl en sex vändor upp till honom.
Nu väntar jag med spänning på att Alwa ska bli sjuk, då är det magsjuka, än lever jag på hoppet om att jag blev matförgiftad, det var nämligen fler som blev illamående.
Idag är det soffläge, vilket Alwa inte gillar, tror hon leker med allt på samma gång,givetvis i vardagsrummet nära mej ;)
Nu ska jag fortsätta titta på Sound of Music.
Mina tankar går idag till min morfar som blev riktigt dålig inatt, tyvärr kan jag inte åka till sjukhuset med mamma, sååå typiskt. Älskade Morfar <3 <3 Kämpa på
Hade även tänkt hinna åka och hälsa på min lilla farmor som också börjar tackla av :(

Kram från soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0