Ingen ålder på en ko ;)

 

Ja kära vänner då har även jag passerat det berömda strecket, visa gladare än andra, eller hur kära Åsa ;)

 
Efter en mysig Luciamorgon, kan nog inte fylla år en bättre dag, så började lite vänner droppa in, i lagom ström.
Det blev ett avbrott i firandet mitt på dagen då Linus hade Luciatåg på dagis.
Duktiga små söta barn.

Hann inte mer än hem tända alla ljusen sen började det droppa in nära och kära.
 
 

Tack alla underbara för allt fint jag fick.
 
 
Emelie gjorde mej väldigt rörd med ett fint collage, ett fint ord fotoalbum med fina ord, och en väldigt speciell ring
 

Sen ska jag tydligen ut och resa, bus Åsa :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0