Less

Vad less jag blir, var är sommaren.....

Måndagen inleddes med regn, vad annars. På förmiddagen vet jag inte vad jag gjorde, gick säkert runt och plockade. Bar ut Linus ett antal gånger från toaletten, där han låser in sej och grisar med vatten i handfatet, grrr. Just det nu kom jag på, jag var rörmokare, det är alltid jag som får ta isär fem äckliga rören. Undra om det står rörmokare i pannan på mej.
Vid två tiden åkte jag in och tränade, alltid lika skönt. Hann även med en PW efter vi ätit middag, bäst att passa på när solen skiner.
Idag har jag haft barnvakt åt Alwa för första gången, det gick ju kanon, hon sov :)) Vaknade tjugo minuter innan jag kom hem. Har varit på Handels på förhandling. Ja nog om det.
När Åsa åkt hem, började jag med middagen medans dem övriga i familjen klorerade poolen, nu kan man bada bara värmen kommer. Sen fick jag nått
ryck, åkte in och handlade till midsommar. Hade tänkt göra det på torsdag, och det tänker säkert alla andra också, så då var jag smart och gjorde det ikväll. Köpte goda svenska jordgubbar som vi smaskat på framför tvn, Zlatan gjorde precis mål.
Imorgon ska jag ev på gofika, och hämta hem min Tassimo :)))

Nu ska jag se klart på matchen :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Carola P

Hej!

Undrar också vart sommaren är, för om den inte är nere hos dig och inte här hos mig( mitt i Sverige)Vart ska den då hålla hus.

Smart drag att handla redan i dag, jag tänkte passa på att handla i morgon.

Hoppas du får en trevlig stund med Carola i morgon och hälsa henne att jag vill vinna nästa fika med henne;)

Kramis

2012-06-19 @ 22:36:01
Postat av: Linda

Det ska jag absolut göra.

Håller tummarna för att sommaren kommer till på fredag, är väl ingen risk ;))

Glad midsommar ;))

2012-06-19 @ 23:03:22
Postat av: Carola P

Hej!

Undrar också vart sommaren är, för om den inte är nere hos dig och inte här hos mig( mitt i Sverige)Vart ska den då hålla hus.

Smart drag att handla redan i dag, jag tänkte passa på att handla i morgon.

Hoppas du får en trevlig stund med Carola i morgon och hälsa henne att jag vill vinna nästa fika med henne;)

Kramis

2012-06-19 @ 23:07:25
Postat av: Carola P

ojdå, var inte meningen att skicka samma medelande två gånger. Som det ser ut så ska vi få en varm midsommar här uppe men på lördag kommer regnet tillbaka. Hoppas, hoppas att det om regnet är fel och att sommaren stannar så vi också får igång poolen. Ha en trevlig midsommar och förhoppningsvis en solig också.

2012-06-19 @ 23:11:35
Postat av: Carola 9 barnsmamma:)

Jag hoppas att det inte stökar till sig, så jag blir av med stora kartongen mitt i köket:) Nädå,inte bara däför såklart, ska bli kul att träffa dig:)

2012-06-20 @ 00:33:21
URL: http://blogg.mama.nu/familjenannorlunda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0