Insnöade

Herre jösses, vad hände :)

Först går man här och gnäller över att det inte finns snö, så att jag inte kan åka på mina skidor, och då öppnar sej himlen. Igår snöade det tydligen 10 cm i kvarten. Tyckte så synd om Linnéa som fick plumsa hem i detta väder. Typ den enda dagen jag inte var hemma och kunde hämta. Albin väntade i skolan på att jag skulle komma hem, han hade fått spruta i skolan och kände sej hängig efteråt. Emelie ringde hem och berättade att hon inte kom hem, bussarna inställda och tåget stannade inte i Storvreta. Jag hade ingen bil som fungerade och Dick jobbade. Många snälla själar erbjöd sej att plocka hem henne :)
Jag hoppade över min planerade löpning, det blev över en timmes skottning istället, jag var helt blöt i svett. Linnéa skulle hjälpa till men rullade mest runt i snön.
Idag har det också snöat, så det blev till att skotta igen, men först städning, tvätt och lite strykning, det är ju torsdag :)

Nu blir det sängen!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0