Ny kamera

Ja det är ju inte bara min data som gått sönder utan även min kamera.
så här lagom till att vi ska åka på semester, jag som använder kameran 
varje dag dessutom. Så en kamera var tvunget att inhandlas. Det blev Dicks
uppgift idag, hans andra uppgift idag var att ta med lilleman till frissan.
Undertiden åkte jag och Emeile och tränade.
Klippningen hade gått bra, den här gången började han gnälla lite men sen
satt han tyst, han börjar nog vänja sej nu. Han blev så fin. Men du ska inte
tro att han ville vara med på kort när jag fösökte knäppa på honom, han gömde
sej bakom soffan.



Hela min kväll har gått till att lära sej den nya kameran och att lyckas tömma kameran
på datan, efter en del svordomar har jag lyckats få allt som jag vill ha det, nu saknas bara
min egen data. Barnen håller på att bli tokiga på mej när jag ska låna deras hela tiden.
Här kommer lite bilder med min nya kamera.



Min fina nyklippta kille.



Två killar som är helt inne i tvn.



En buspojke som är på väg i säng.

Nu ska jag slappa i soffan...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0