Bye bye!!

Ännu en vecka har snart gått och inte ett ljud från mej. Blir snart galen utan
data, men det problemet får vi ta itu med när vi kommer hem från semestern.
Den här veckan har mest gått till att städa och tvätta och vad gör väl det när
regnet har öst ner. Som tur är Linus duktig på att leka själv, kör med sina bilar
mest hela dagarna, ibland blir han lite arg på dem och kastar sej på golvet.







Igår tog jag mej i kragen och duschade och klippte Tintin, han hade blivit så långhårig.
Han blev så mjuk och fin. Det tog nästan över en timme och klippa, undertiden satt Linus
och tittade på ett av sina favoritprogram, han är förtjust i alla Astrid Lindgrensfilmer, som
han sett.


Emelie fönar hunden


Först fram med stolen


Tv tittarn


Sen byter han plats..

När jag äntligen blev klar med klippningen var vi trötta allihopa, jag i ryggen, Tintin
av att stått stilla och Linus var lite sugen på att sova middag.



 



Idag är dagen innan vi åker och det har inte varit nån rolig dag vill jag lova. När jag
väckte barnen i morse hade Albin svinkoppor i halva ansiktet och lite ont i halsen,
kanon tänkte jag, nu när vi åker i morgon. Det blev till att ringa vårdcentralen och tur
som jag hade fick jag en tid klockan tio, det blev provtagning så det drog ur på tiden.
Klockan elva var vi klara och hade fått recept på pencillin, på väg från apoteket ringer
Emelie helt hysterisk och säger att hennes data har blivit stulen eller kvar på bussen,
det blev till att jaga rätt på bussen, Albin var rädd i baksätet när vi körde rally, hittade
bussen och körde om och parkerade precis framför bussen, sprang ut och pratatde med
chauffören och tittade genom bussen men ingen data. Hoppade in bilen och ringde till
pappas fru Ann som jobbar på polisstationen, hon gick till receptionen för att höra om nån
data hade blivit inlämnad, men nej. Jag ringer Emelie för att åka in och hämta en ledsen
tjej, på väg in ringer Ann och då har receptionen ringt och sagt att hennes data är inlämnad,
vilken himla tur att det fortfarande finns ärliga människor i det här landet och tack Ann för
all hjälp. Hämtade nu upp en glad tjej i stället. Sen var det bara att fara hem och packa det
sista, ja vi får inte glömma att Albin har även hunnit varit till frissan och klippt håret, han blev
så fin.

Ja så nu tror jag att vi kan slappna av och njuta av semestern, hör av mej när vi kommer
hem igen.

Ha en underbar vecka, det ska jag ha :D

Mångar kramar från mej

Kram kram




Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Sv: Haha jag förstår det , skulle aldrig kunna laga den där maten själv ! Hehe juste , fick aldrig smaka på den ju . Vi får ta det någon annan dag ! :)

Ha det så bra i Turkiet så ska jag försöka att ha hälften så bra här ! :)

Kram på er <3

2011-09-16 @ 17:06:19
URL: http://kingolleeh.blogg.se/
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-17 @ 13:31:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0