Söndagen 13:e Mars




En skön söndag morgon hade vi tillsammans, det var bara Emelie
som saknades. Vi tog en lång frukost med mycket gott på bordet.
Det är sällan man har tid att sitta allihop för att äta frukost, det är
alltid innebandy. Idag var det dags för innebandy samling kl tolv,
Linnéa skulle till Sigtuna för att spela match. Jag och Linus stannade
hemma, han behöver sova ordentligt för att ta igen sina krafter.
Linnéas lag vann med 8-0, utklassning!
Jag har legar i soffan och titta på skidor. När jag ligger där och tittar
så svischar Åsa Nisse förbi utanför fönstret.



När det var dags för mej att gå ut och röra mej duggade det ute, fy vilket
väder, det blev inte en så värst lång runda. Men jag var iallfall ut en liten stund.
Det var faktiskt Linus förtjänst att vi kom ut, han kom gående med sin overall och
gav Dick den, han ville åka vagn..
Ja vad tycker ni om melodifestivalen då, här hejades det för fullt på Danny och
Eric. I dag hade vi reprisen på, Linus dansade med, efter en stund kom han med
sitt lilla piano och började istället att spela med.



Efter vi hade diggat musiken klart var det dags för lilleman att
hoppa i badet, det var ett tag sen eftersom han varit sjuk.


Våran lilla badanka!



Nu har badankan gått i säng och jag ska se till att dem andra ankungarna
gör sej i ordning för sängen
så att vi kan titta på Solsidan tillsammans.
Efter det ska barnen i säng och vi ska ta fram lite gott som blev kvar efter
gårdagens myskväll. Hoppas det är nån bra film att se.



Ha det så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0