Måndag 18:e Juli

Äntligen ser jag en ljusning på himlen, nu vill jag ha sol.
Idag har det ju varit varmt men inget bad väder, dem senaste
dagarna har inte varit nån höjdare.
Här hemma har det inte hänt så där värst mycket, igår var jag
på gymmet och direkt efter det åkte jag och jobbade några timmar.
Dick och barnen var hemma och badade, såna här halv bra dagar är
det perfekt att ha pool hemma.
Idag passade jag på att åka in och handla, fylla kylen ifall det blir fint
väder igen. Linnéa var snäll och följde med mej. Vi hade tänkt gå in och
hälsa på Emelie som nu jobbar två veckor på ÖoB, men hon hann sluta
för dagen innan vi kom iväg. Synd!! Att det tog tid att komma iväg hade
att göra med lilla Linus, som ville att vi skulle sitta på trappan och äta glass.

 



Eftersom det började regna på eftermiddagen och Linus var badsugen, fick det
bli bad inne i badkaret. Linnéa  och jag hade inhandlat lite nya badleksaker på
rean.





Albin var med och badade fötterna, men flyttade sej snabbt, Linus plaskade så.



Nu har liten hoppat i säng med sina nya kalsonger på sej, som han var så mallig över.
Det var en bilen från Cars.







Vi andra ska sjunga upp och kolla på Lotta på Liseberg och sen blir det givetvis filmen
med Johan Falk.

Ha en bra kväll!!

Kram från mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0