Ny vecka

Då var det måndag igen!
Här startade veckan med en sovmorgon, sen åt
jag och Linus en god frukost i lugn och ro. Han
hade så mycket grimarser för sej när jag försökte
ge honom gröt.

 



Precis när vi var klara med vår frukost kom Dick hem, han
hade varit och tränat, så nu var det min tur att åka iväg och
träna. När jag kom hem stod lille man i fönstret  och vinkande.
Man blir så glad när man kommer hem och ser en sån gullunge
i fönstret.



På eftermiddagen åkte bakgrejerna fram igen, jag tror fan jag
ska bli konditor, imorgon kommer Linus kompisar på besök, så
då måste det finnas nått gott.
Nu har jag precis kommit in från en skit hal promenad, höll på
att sätta mej på rumpan ett antal gånger. Tintin och jag gick
för att möta Emelie, hon har barngympa grupper på måndagar.
Det tog nog dubbelt så lång tid att gå mot vad det brukar.
Hör just att tvättmaskinen tystnat, så det är bäst att hänga
lite tvätt, så man kan ta kväll sen. Kasta sej i soffan. Skönt!!

Ha det så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0