Måndag igen

Ja då återgår vi till vardagen igen, spotlovet är slut. Det är både
skönt och tråkigt. skönt att få rutiner igen men det är ju skönt
att ha sovmorgon. Hihi  Ja min och Linus sovmorgon fortsatte faktiskt i dag
också, Dick gick upp med barnen i morse. Han skulle åka och träna.
Jag och Linus tog det lugnt på morgonen. Han for runt med sin
innebandy klubba, när han inte hittade bollen var det mammas
ljuslykta som fick duga bra, tyvärr gick den i tusen bitar.Grrrrrrrrrr
Det blev till att leta reda på bollen. Vi hjälptes åt.






 

Lyckan var gjord när vi hittade bollen, längst in under soffan.



När Dick kommit hem och var duschad och klar for vi in till stan.
Albin fyller år om en vecka så det var presenter som skulle in-
handlas, tyvärr kan jag inte skriva vad vi köpt, man vet aldrig när
han läser här. Hittade förstås lite kläder till Linus, en t-shirt och
ett par tuffa jeans på HM.



Efter allt shoppande blev Linus lite hungrig, så vi stannade till på
skuttunge bageriet och åt lunch. Linus har lärt sej skåla så han satt
och skålade med vårat kaffe hela lunchen, ka ka = skål skål.
När vi satt där så kom brandbilen och parkerade utanför, Linus blev
helt fascinerad.



När vi kom hem igen så var det spinnig som gällde för mej, innan
alla barn kom hem från skolan, för sen var det dags att skjutsa
till olika träningar. Som kvällspromenad i dag så gick jag och Tintin
och möte Emelie som haft barngymnastik. Linnéa som precis kom
hem från träning och var jätte hungrig fick tok spel när hon fick
höra att jag skulle gå, hon skrek ta bilen ni går som sniglar. Haha

Nu har Linnéa fått middag och är glad och snäll, skönt!

Go kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0