Lördagen 9:e April

Jag rivstartade dagen med att göra en bulldeg, undertiden
som den jäste åkte jag och Linus iväg för att hämta Linnéa
som varit på träningsläger. Hon hade haft jätte roligt, men hon
var ganska trött.



När jag bakade bullar låg skit ungarna och gosade i soffan. När ugnen
ändå var på passade jag på att baka tårtan till imorgon då Dick fyller.




På eftermiddagen trotsade vi det blåsiga vädret och tog en promenad
till affären, Linnéa var sugen på lördagsgodis och så behövde jag in-
handla lite inför kvällens middag. Vi fick middagsgäster det var Dicks
barndomskompis Magnus och hans dotter Julia, hon är jämngammal
med Linnéa. Tjejerna som inte har träffats på länge fann varandra
direkt och hade kul.. Linus fastnade för Magnus, skulle sitta i hans knä.



Albin ringde hem två gånger igår, dem hade vunnit dem två matcher
som dem spelat under dagen. På kvällen skulle dem bowla.
Han hade det bra som det lät...

Ha det så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0