Advents pynt

Håll i hatten, ja det fick man göra i morse när
vi gick våran morgonpromenad. Fan vad det
blåste. Linus han ledsnade på blåsten och stängde
ögon och vips så sov han.



Efter en god frukost i värmen for vi in till stan. Vi
inhandlade lite julblommor och julklappar. Nu har jag
även varit och beställt Linnéas tapet, så nästa vecka ska
här tapetseras. På väg hem stannade vi till hos svägerskan
på en kaffe och pepparkaka, så gott! När vi kom hem fann
vi stackars Linnéa ståendes på trappan, hon hade glömt
nycklarna. Jag visste att hon slutade tjugo över tolv, jag
hade sagt till henne att hon skulle få vara själv en stund för
att vi var på stan, jag provade att ringa hem flera gånger
men inget svar, konstigt! Hon stod ute och väntade i en
timme i blåsten, helt genom frusen. Stackarn!!
Hon fick varm choklad och smörgås för att blir varm...
På eftermiddagen har det varit fullt ös med att pynta och
plantera.



 



 



Ja färdigt hann man ju inte så i morgon är det bara
att fortsätta pynta och städa.

Nu ska jag ta kväll!!

Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0