Advents fika



Efter ett skönt och väl behövligt tränings pass åkte vi hem
till mamma. Där hade vi lämnat barnen och när vi kom var
dem i full gång med att öppna sina adventskalendrar, som 
dem fått av mormor.



Albin fick en lego kalender och Linnéa fick en Pet shop kalender,
mycket uppskattat. Linus sitter och funderar på vad han ska få.
Hihihi
Mamma hade dukat upp med gott adventsfika, inte riktigt vad
man behöver efter man varit duktig och tränat, men gott är
det.



Tänk snart är det jul.



Efter fikat lag jag mej med Linus på mammas säng, Dick
skulle hjälpa mamma att sätta ihop ett skåp, så jag tänkte
att jag skulle få Linus att sova en stund men tji fick jag,
han vägrade sova. Han somnade så fort vi satt oss i bilen,
förstås. Då var klockan för mycket för att ta sej en lur. Hmmm
Nu är jag nyss hemkommen efter en promenad med Tintin,
det var så skönt ute.



Skönt att ta sej en kvällspromend efter man ätit middag.
När jag kom hem for barnen ut på sina skidor, tok ungar,
det är ju mörkt nu.
Nej hörri ni ni nu måste jag gå och kolla läget inför morgon
dagens skoldag, så att allt är packat.

Tjing tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0