Måndag 23 Augusti

Nu är två roliga arbetsveckor slut, så nu kanske det blir lite
mer ordning och reda på bloggen. HaHa
Har inte orkat när jag kommit hem, dels har jag inte heller
haft så mycket att skriva. Det är ju Dick som skött mark-
servicen hemma.
Det har varit nyttigt för Dick att vara hemma och se vad
det innebär att vara hemma, inte alltid en dans på rosor.
Det är lite farligt att jobba med kläder, man hittar alltid något
snyggt att köpa. Har shoppat lite ny höst kläder till familjen.


  


  

Förra veckan böjade ju skolan, det var skönt, skönt att få lite rutiner
igen. Barnen såg så malliga ut när dem cyklade iväg med sina nya
skolväskor och nya cykelhjälmar. Alla barnen tycks vara nöjda med
sina nya fröknar. Emelie började gymnasiet nu, så det är mycket nytt
nu i början. Hon kommer att få långa dagar, slutar fem några dagar i veckan. 
Barnen har kommit hem med en bunt med info papper, så man har en hel
del att sätta sej in. I går kväll fick jag stå och sätta bokpapper på en hel hög
med böcker. Suck, usch vad det är tråkigt.
Jag fattar inte hur folk hinner jobba heltid medans barnen är små. Linus sov
på kvällarna när jag kom hem, så honom såg man inte mycket utav. Så igår
när jag slutade fyra passade jag på att mysa med Linus när han skulle sova.


            





Idag åkte jag in och tränade när Linus sov, har inte tränat på jätte länge,
så det var så skönt att röra lite på sej. Det blir inte så mycket träning i höst
tror jag, Emelie brukar vara snäll och passa Linus, men nu har hon så långa
dagar så det blir så sent att åka in och träna.
Nej nu ska jag ställa mej och grädda våfflor, det tjatas om att dem är hungriga,
vet inte var den här dagen har tagit vägen.
På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0