En liten tandsing

Efter en liten orolig natt, så har det äntligen hänt.
Tandsingen har spruckit fram.
Idag var det meningen att vi mammor som ses skulle
träffas på Ulva kvarn för en fika, men i sista stund blev
det ändrade planer. Vi träffades istället hemma hos Linda
i Bälinge. Dem snoriga barnen röjde runt på golvet medans
vi drack kaffe och åt smaskiga baugetter.

        

                 
               Melwin passade på att åka lite snålskjuts!

När vi kom hem igen var det dags för Linus att sova middag,
när han ändå sov och Dick skulle stax gå upp, han hade jobbat
natt, passade jag på att åka in till stan för att träna.
Efter träningen var det bara att sätta fart hem, Dick skulle jobba,
så middag måste fixas.
Efter middagen tog jag barnen med mej, ja nästan alla förutom
Emelie hon tränade, på promenad med Tintin. På slutet av promenaden
var Linus nära att somna in, men jag lyckades ta mej hem. Det var
bara att skynda in och ta på snorungen pyamas. Sängen nästa!



                    

                      

Nu ska jag och barnen titta på Fångarna på fortet, lite dumt att
dem sänder detta mitt i veckorna, när barnen ska upp i skolan.
Men dem får väl titta ikväll så får vi spela in dem andra dagarna.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0