Skönaste Söndag ☀️☀️



Det var riktigt varmt i morse när jag gav mig ut på min morgonrunda. Barnen sov. När jag kom hem kom dem ner smygandes. Jag gjorde frukost och dem dukade ute. Underbart att få äta frukost ute på altan. Jag åkte sen in en sväng till Friskis.


Klockan två var det dags att titta på linneas fotbollsmatch. Första anfall på mål, och där satt den. Linnea gjorde mål, hon gjorde även mål nr 2. 


Även fast solen inte sken från klarblå himmel så var det varmt och skönt. Linus kompis kom dit och åkte sen med oss hem och lekte. Alwa fick inte vara med , hon blev glad närvaron fick hjälpa mig att plantera istället.


Som hon jobbade och slet. Planteringen slutade med en dusch för hennes del, lite smått jordig , då hon avslutade med att göra gegga i skottkärran.😊


Till middag tände vi grillen, satt ute länge och njöt av en skön kväll. Nu sover dem små och jag ska snart göra detsamma. Har precis fräschat till mina naglar.


Ska väl slå en pling och se om Emelie kommit fram ordentligt till Trollhättan.

Kramiz ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0