Kalasdags



Det var ett tag sen barnen fyllde men Linus ville gärna ha ett fotbollskalas så vi väntade tills värmen kom , jag slog två flugor i en smäll och hade kalas för dem båda små fisarna.
När kalaset var över åkte Linus med en kompis hem, jag och dem andra barnen åkte in och hälsade på Emelie på ÖB, hon är hemma och jobbar på ny öppningen. Vi handlade även lite blommor.


Påvägen hem fick jag sms , hade tydligen besök från Dalarns på altanen.
Bengt och Anette stod och väntade 😊


Till middag idag blev det grillat, bäst att passa på när solen skiner. 




Nu ligger dem små, och jag ligger och kollar på bilder från min vecka, havet är så vackert ❤️

Underbara solnedgångar avnjöts ☀️❤️





Avslutar med lite bilder från min blommande trädgård 🌸🌸🌸




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0