Midsommar 2016

På torsdagen var Linnea med mig till Friskis, sen åkte vi och shoppade lite skor hon behövde ha med till innebandy cupen Selected player. Jag hittade också ett par nya springskor på rean. Vi hämtade mamma med oss hem , vi skulle tjuvstarta midsommar firandet, men först var vi tvungna att prova våra nya skor. Det blev 8 km löpning.




Sen tände vi grillen och hade en super mysig kväll, finns inget bättre än att ha alla samlade runt bordet. 



På förmiddagen på midsommarafton gjorde vi oss fina och åkte ner till församlingsgården och dansade.




Vi fikade, barnen åt glass och fiskade i fiskdammen, så barnen skrattade.





På eftermiddagen åkte dem, det var jätte jobbigt i hjärtat , tårarna var nära men det är bara att bita ihop och inte visa nått för barnen.
Jag samlade ihop mig och vi åkte till min älskade vän Henna och firade med ett gäng underbara människor. 


Det var så fint vid vattnet. 




Årets första dopp blev det efter grillningen. 






På midsommardagen sken solen, det blev en helt underbar dag.


Drog iväg med båten och åt frukost.


Solade, badade och hade det toppen.


Så vackert ❤️





Fantastisk kväll ❤️❤️







 

Kommentarer
Postat av: Henna

Supermyys❤️❤️

Svar: Ja jätte, tack för allt ❤️❤️
Linda Hammar

2016-06-28 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0