Sista kvällen med ❤️

Är lite slut i huvudet efter en dag på jobbet, idag har jag utbildat ny personal, då gäller det att vara fokuserad, och inte ha tankarna någon annanstans 😊😉
På lunchen sprang jag runt och hämtade ut kläder jag hängt undan igår, när visakortet låg kvar hemma. Var även och doftade på lite parfymer , alla mina börjar ta slut 😁 så när jag gick därifrån hade jag alldeles för mycket dofter i näsan, måste fundera vad jag vill ha, vill ha många 😊


Jobbdagen avslutades med en vinprovning i butiken, röda och vita viner från Frankrike🍷 Bokade in mig på en provning nästa vecka , valpolicella viner från Italien.


Barnen hämtade jag upp hos Pernilla som varit snäll igen och hämtat dem små på dagis och gett dem middag. Dem fick en kvällsmacka när vi kom hem,


sen satt vi en stund i soffan och gosade, för att sen busa i sängen innan det var dags för godnatt saga. 




När barnen somnat bytte jag ut pjäxor mot löparskor, drog på en timmes löpning. 
Efter duschning var jag tvungen att prova lite av mina nya kläder, kanske det blir något nytt på fredag 🍷💃🏽

Nu väntar några dagars ledighet, och jag ska bara njuta av den härliga känsla jag har i kroppen 😘



Natti natti 🌹


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dig pinglan😘❤️

Svar: 😘
Linda Hammar

2016-01-26 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0