Nu är det fredag, en bra dag....🎶🎶

I morse ringde kl 4.30, var så trött 💤💤

Blev inte så himla glad när jag kliver ut genom dörren och inser att det är snö oväder😁

På vägen hem från jobbet blev det gymmet och sen direkt till dagis för att hämta mina underbara små❤️


Vi satt igång med maten, fredags tacos, barnen bestämmer på fredagar. 


Linus och jag lagade mat, Albin dukade och Linnea och Alwa tände brasan och ljusen. Teamwork kallas det 👍


Efter maten fick jag sååå ont i magen, bäddade ner mig under filten, men fick inte ligga länge, Albin ville ha skjuts in till Storvreta. 


Alwa somnade i soffan så henne fick jag bära upp. Nu har jag varit iväg och hämtat hem Albin,igen, så nu ska Linus i säng, han fick vara vaken och titta på fångarna på fortet. Sen blur det film mys.

Kramen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0