Äntligen lördag kväll

Har jobbat och slitit nogra dagar nu, kom hem sent igår kväll på cykel, jätte trött efter fullt ös på jobbet, löne fredag. 
Blev så glad när jag kom hem, Linnéa hade lagt dem små och tänt ljus överallt. Vi tittade på Idol, sen blev det sängen.  Albin skulle ha spelat match men han har haft så ont i örat , så det blev ingen match igår och inte idag heller. 


I morse ringde kl fem, dags att jobba , fylla butiken för lördagen. När jag kom hem blev det en löprunda på en mil, skönt att bara ge. sig ut och hämta ny energi. 
Snart är det god natt saga som gäller, sen ska jag ta mig ett glas vin och mysa mer mig i soffan och njuta av tystnaden.

Trevlig lördag 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0