Solar och badar 😀☀️



Startade halv åtta med en morgon PW, det var 21 grader ute, underbart. 
Dem små satt snällt hemma i soffan och tittade på sommarlovsmorgon. 
Innan jag gjorde frukost, åkte dammsugaren fram, fick nått ryck halv tolv igår kväll och började damma, kasta ut mattor, kuddar och filtar, lite sent att dammsuga när jag var klar 😂 så jag hade golven kvar i morse😊


Barnen var snabba att ta ett dopp efter frukost ☀️☀️


Vad jag älskar sommaren när den är så här. 


Jag och Linnéa har guppat omkring på luftmadrasserna idag ☀️☀️


Solen tar på krafterna, Alwa lag sig och vilade efter lite lunch, men hon var tvungen att hålla koll på vad som hände i poolen. 


Till sist när Linus också lag sig en stund så somnade hon gott.


Det var motvilligt jag gick in och lagade middag, men var tvungen, Linnea hade träning. Efter jag skjutsat henne, åkte jag och hämtade min plånbok som kommit till rätta, jippi 😊 Tog en sväng förbi Friskis också, det var mer än svettigt idag. 



Nu är det semester, så idag blir det ett glas vin ute i den sköna sommarkvällen.
Tittandes på när Blixten gör sitt jobbi poolen 😂 


Skönt att se andra jobba 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0