Alpackorna

Efter en morgon PW och frukost ville Linnea ha med mig ut på en löprunda.
När vi kom hem kastade vi oss i duschen och sen bar det av till min pappa. 


Vi serverades lite dricka/vin och tilltugg, till barnens förtjusning. 


Dem små mumsade på bra 😊


Det började sen bli dags för alpackorna att få mat, barnen ville gärna hjälpa till.



Dem har åtta stycken i lite olika färger.
Dem vaktas utav hundarna Charlie och Affe.


Alwa sa när vi kom dit, mamma jag älskar inte dem här hundarna. 😂 
Rädslan gick snabbt över och hon klappade dem. Dem har även lilla Rasmus , som sov gott bredvid Alwa, när hon däckade i soffan efter maten💗




Regnet började ösa ner, vi spelade ett jätte roligt sällskapsspel. När Emelie slutat jobbade dök hon upp, hon åt lite mat, undertiden som Linus rensade jordgubbar med morfar.


Nu är vi hemma och barnen är kastade i säng, så nu tänker jag också sova.

💗 natti 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0