Fina Linus ❤



Idag när jag slutade hämtade jag upp mamma , hon skulle ha jobbat, men tog ledigt några timmar för att kunna komma och fira fina Linus.
Det blev även ett stopp på Maxi för att hämta upp en tårta jag beställt i hemlighet, vilken lycka när Linus fick se den.


Gissa om han hade bråttom att få öppna alla presenter, vilken hög han fick. Han var mer än nöjd med allt lego och alla Turtels gubbar. 
När det är födelsedag får den som fyller välja middag, Linus ville ha mat från Kreta. Mer än mätta blev vi, men Linus hade inte tid att vänta så länge på fika. Undertiden jag dukade fram byggde han ihop lite lego tillsammans med Linnéa.


Han var snabb att sätta sig vid bordet när tåget tänds 😊


Sen var han snabb att rycka en cup cake från fatet. 
Fem ljus sattes i tårtan och han tog i och blåste. Fick tända ljusen en gång till för lilla Alwa skulle ju också blåsa.


En trött Linus kröp upp i mitt knä efter fikat. Tänk att det är fem år sen jag vaknade 3.20 av att vattnet gick, det var snöstorm, kl 4.10 är han född, snabb ut var han min älskade unge❤


När jag lagt dem, Linus skulle leka lite med sakerna i sängen, så skjutsade jag hem mamma. Albin och Linnéa fick ha lite koll på dem.
När jag kom hem sov dem gott, och det ska jag också göra nu😊

Vill också säga grattis på namnsdagen till Linus och min bror Henrik, och alla andra Henrikar 😊😘

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0