Fettisdag

Här är det sportlov, så morgon startade givetvis med en PW. Barnen hade det bra i soffan med frukost😊
Efter frukost hoppade jag i skinnbrallorna, sen drog vi iväg 😊


Dagen har vi tillbringat hos Pernilla, Camilla var också där med sina barn. Vi åt lunch , åkte lite pulka och hade det gott. Skönt att komma iväg och koppla bort allt ibland. 


Idag är det fettisdagen, så till fikat gjorde vi våra egna semlor.


På eftermiddagen när vi kommit hem, åkte jag till Friskis och styrketränade, gick även på en timmes pass. Skyndade hem för att skjutsa Linnéa på träning, dem små ville stanna hemma med Albin, det var nog tur, annars hade Alwa somnat i bilen, har inte sovit middag idag.
Ikväll efter dem små somnat tog jag skidorna och drog upp till spåret. Är det sportlov så är det 😉

Nu har Linnéa och jag just varsin semla åt oss😋

Kram på er 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0