Barnkalas

Då var jag hemma, ny duschad sitter jag under en filt och äter lite efter tränings mat😊 
På förmiddagen var det innebandy som
gällde, Albin spelade två matcher efter varandra, tyvärr orkade han inte spela hela andra, han fick astma känning och hade glömt medicinen hemma.  Jag fick bråttom hem efter matchen för att fixa inför Linus och Alwas kalas.


Jösses vilken ljudnivå, 7 pojkar och 3 flickor. Gissa vilka som hördes. 😊
Vi hade dans stopp, fiskdamm, ballong jakt mm. 


Det var två mycket nöjda barn jag hade, gissa om det skulle byggas lego sen. Försökte få dem att inse att jag var tvungen att röja sjöslaget som vart.  Nu är det över....så skönt 😂😂😂

Har nu pratat med Emelie och hon var hemma säkert. Hon var trött, efter att ha spänt sig på vägen hem efter all koncentration.  Skönt att det gick bra, nu kan jag andas ut😍

Många varma kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0