Jösses 😳

Vilken dag, fullt ös...😊

Vi Ă„kt ner till sommar cafet pĂ„ förmiddagen för lite lunch och fika. Åkte hem nĂ€r det var dags för Alwa att sova. NĂ€r vi kom hem ringde jag vĂ„rdcentralen, Alwa hade nĂ€mligen brustit ut i grĂ„t och skrik varje gĂ„ng hon kissade, inte bra. Undertiden jag vĂ€ntade att dem skulle ringa upp blev det torsdagsstĂ€d, ut med kuddar, filtar och mattor. 


Mitt i stĂ€den kom Nathalie, fasters Ă€lskling. Hon och Linnea började baka. 
VĂ„rdcentralen ringde och jag vĂ€ckte Alwa och Ă„kte, tyvĂ€rr hade hon precis kissat blöjan full, sĂ„ hon vĂ€grade sĂ€tta sig pĂ„ pottan. Hade faktiskt en urinpĂ„se lĂ„g i medicinskĂ„pet, sen Emelie var liten och hade njurbĂ€ckeninflammation( helt otroligt) 😉 satte pĂ„ Alwa den och Ă„kte. 
Vi satt dĂ€r en bra stund, men inget kiss som lĂ€karen ville ha. Tiden drog ivĂ€g sĂ„ Linnea och Nathalie tog cyklarna och hĂ€mtade hem Linus. ❀
Alwa kissade inte och lĂ€karen sa att vi kunde Ă„ka hem sĂ„ lĂ€nge, och komma tillbaka om det kom nĂ„tt kiss hemma. 
Hann inte mer Ă€n hem och se kaoset i köket, nu höll Albin pĂ„ att baka, dĂ„ kissade hon, skit unge. Sa till henne om hon hade kissat pĂ„ en gĂ„ng och inte bara tjatat om att Ă„ka hem, hade vi inte behövt Ă„ka tillbaka.😁😳
Efter en Ànnu lÀngre vÀntan, fick vi penicillin utskrivet, urinvÀgsinfektion. Vi stannade till hemma och plockade upp Linus, sen blev det mellis hos Pernilla, behövde lite ny energi för fortsatt stÀdning och tvÀtt nÀr jag kom hem.
Hittade dessa snygga brillor nĂ€r jag stĂ€dade 😂😂



Efter alla kvÀllbestyr for jag in och trÀnade, hÀmtade upp mamma och vi handlade det sista inför midsommar. Nu dricker vi vin och Àter lite gott.


Utanför fönster lyser regnbÄgen sÄ fint


Kramiz đŸ·


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0