Härlig vinterdag

Underbar dag har det varit idag, alldeles lagom kallt.
I morse hade Linnéa givetvis innebandy match, gäääsp, det blev vinst :)
På förmiddagen tog jag en PW i snöandet, men det var lagom kallt.


Solen försökte bryta igenom. 
När jag kom hem ville Linnéa in till Allianshallen och titta på innebandy, jag skjutsade in henne och passade på att handla lite i stan, när jag kom hem stod Albin och hans kompis och väntade på att jag skulle skjutsa hem kompisen som sovit hos oss, bara att vända om bilen ;) 
Inne i värmen igen så åkte bak grejerna fram, det blev lite kärleksmums.


Barnen låg bredvid mej på golvet och brottades, den största hamnade i underläge ;) 


När bakning var klar så hade snöandet slutat och solen sken. 


Jag och Emelie klädde på dem små och tog pulkorna för en lite promenad i den sköna solen, promenaden blev inte så liten, en hel timme var vi ute, det blev både dimmigt och mörkt innan vi var hemma. 


Dem små var jätte frusna, brasan tändes, det blev varm choklad under filten framför en film.





Nu har vi ätit middag och jag tagit mej ett värmande glas rött.  Alwa sover, jag och Linus ligger under filten framför tvn. 


Trevlig Lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0