Från det ena till....

till det andra ;) 

Dagen startade med en morgon PW kl halv sex. Alwa vaknade och fick välling, jag kände mig pigg och studsade upp ur sängen och gav mig ut. Kanske var jag pigg för att jag visste att jag skulle få trevligt frukost besök. 


Det blev en lång frukost, helt plötsligt var klockan elva och det var dags att hämta hem Linus från dagis. 
Fixade lite vanliga hushålls sysslor innan nästa sittning, kl 14 väntade vi besök av fina vänner från öppnaförskolan .  När vi sitter och myser hör Albin av sig, han och kompisen skulle gå på bio. Det var bara att hämta honom, ge honom plånboken och sen skjutsa honom. Sen hade klockan blivit mer än middagastid.
Kastade ordning lite middag, badade barn, plockade och donade. När allt var under kontroll, åkte jag in och tränade. På vägen hem plockade jag upp Albin och kompisen på stan. 
Nu känner jag mig lite trött efter en trevlig dag som slutade lite stressigt. 
Men vad gör jag inte för minna barn. 

Kram och natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0