Oväntat besök❤



Vi hade gjort oss i ordning för att åka och hämta mamma. Naglarna hann jag också göra lucia fina.


Då ringde mamma och sa att hon fick skjuts  av min bror. Blev väldigt glad när min bror med dotter kom och grattade mig.😊
Fick en väldigt stor fin tomte, Orvar.




Hade även fått ett paket i brevlådan av min fina Emelie, hon fick vara med oss via Face time under paket öppning


 och när vi fikade, då hade hon dukat upp egna lussebullar😊


Min alldeles egen Lucia lussade för oss



Sen fick hon också paket, namnsdags barnet💕


Nu har bror åkt, mamma och jag har hällt upp ett varsitt glas vin. Vi har tittar på skidor och nu väntar vi på semi finalen i innebandy. Ska snart grilla fläskfilé som jag sedan ska baka in i smördeg, till det serveras potatisgratäng. 


Ny lyser maschallerna fint ⭐



Skål 🍷

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0