Vemodigt

Innebandy innebandy, Linnéa är på cup i Sigtuna, Albin har spelat match i Allians. Jag och små fisarna åkte med Albin, var på cup hela förra helgen, det tar hela dagen och dem små är inte allt för roade av att vara borta en hel dag, mycket väntan mellan matcherna. Det tar även på mina krafter ;(
Albins lag vann, Albin fick straff som han satt, kul :)
Nu sitter jag i solen och njuter med en kall Sangria, kanske höstens sista varma dag, vemodigt....
Får drömma mej bort till varmare breddgrader. Har kollat lite på en weekend till Spanien, lite egen tid, precis vad jag behöver. Samla energi, ibland känns det som man bara tas föregiven. Älskar ju givetvis att vara hemma med barnen, men ibland behöver även jag andas ;)
Nej nu lär jag väl samla lite krafter till att börja med lite middag,blir nog hamburgare a la Linda ;)

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0