Se det snöar

Ja visst är det roligt att det snöar, då kan jag åka skidor varje dag, hurra!
 
 
I måndags när det var så fint väder, tog jag med mej Línus på en promenad i
skogen, det var en helt fantastisk vinterdag, vi hittade en liten backe som han
åkte lite i. Alwa sov i vagnen. På kvällen blev det en tur i spåret, helt perfekta spår,
det gick så lätt att åka.
 
 
I veckan har jag även hunnit sortera en hel del leksaker: Linus har fått flytta
upp lite av sina saker, nu när han lärt sej gå i trappan. Däruppe har vi även
Wii spelet, han älskar att spela Mario kart. Blir glad när han vinner :)
 
 
Ska ge mej ut på vinden nån dag för att ta fram docksängen och lite flickleksaker,
eller så får man kanske inte skriva, nu när det är så mycket prat om hen. Alwa
leker gladligen med bilarna också ;)
 
 
Alwa har verkligen skinn på näsan, Linus har fena på att ta av henne saker, det ska
han inte göra, då får hon utbrott och ger sej på honom. Nu har lill skruttan börjat ställa
sej mot allt, det är ett hímla passande, eftersom hon bara släpper när hon vill sitta igen.
 
 
I Onsdags hade vi mysigt lunchbesök av Åsa och Oliver, det var så länge sedan.
 
 
Idag har det bakats till kommande födelsedag, jag har även städat, det är ju torsdag.
Alwa hjälpte till, att dammsugaren kan vara så rolig.
 
 
Nu börjar det bli dags att kasta dem små i säng och ge sej ut i skidspåret, skönt att dem andra
tre barnen är stora och kan hålla koll medans jag åker.
 
Kram kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jätte härliga bilder.

2013-01-29 @ 20:44:07
URL: http://www.muchifidilix.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0