Älskade pappa 60 År

Grattis älskade pappa på 60-års dagen
 
Idag har vi varit och grattat lilla pappsen på hans födelsedag. När vi kom mötes vi av en gårds-
plan med hundar och allpackor. Linus fick flera pussar av dem stora hundarna som var lika höga
som Linus.
 
 
Vi var nästan dem första gästerna på plats, Ann stod i köket och höll på att fixa med maten.
Undertiden passade jag och min tokiga pappa på att sjuka oss lite, han och jag är nog lika
tokiga.
 
 
Det här tokiga kortet på  min pappa, fick han av arbetskollegorna :))
 
 
När maten var klar, var Linus snabb att hugga in, vi andra också för den delen. Det serverades
olika pajer, ostar, kex och annat gott. Vi smaskade och åt.
 
 
Jag försökte flera gånger under eftermiddagen att få lilla Alwa att sova en stund, men det var
för mycker nytt folk att titta på, men det gjorde inte så mycket att hon var vaken, hon var som
vanligt som en solstråle :)
 
 
 
 
Nu är vi hemkommna, dem små sover gott i sina sängar, dem andra är på G i säng, och jag
ska gå upp till Emelie och titta på Hollywood fruarna.
 
Natti natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0